Saturday 29 September 2012

Syarahan Pom pang Pom pang

Assalamualaikum .. hmm . Rasanya nie kali pertama kot aku post dalam bahasa Melayu . Kalau ikutkan hati , memang aku nak conteng blog aku dgn bahasa Melayu tapi blog ni dibina atas dasar assignment , jadinya terpaksalah aku merapu dalam BI . Sekarang lecturer dah ambil markah , so , boleh la mula conteng2 dalam BM . Best sikit nak merapu kan ..

Kenapa tajuk aku kali nie syarahan pom pang ? Sebabnya , time aku bersyarah tu,aku pom pang pom pang je cakap apa yang aku nak . Hehe , orang mcm aku nie mana la mampu hafal text pnjang2 . Jadi , aku cakap ikut logik aku je . Buat muka konon2 confident tapi sekali tersasul , tersalah sebut konsep bahasa , agak gelabah jugak la nak buat muka "hmm ... aku xde buat salah pun,problem?" hehe . BTW , aku kalah dgn bakal Cikgu Bahasa Melayu . Maklumlah , syarahan nie semua , makanan dia je kot . Scroll down for the pictures . hehe




Syarahan Kebangsaan Institut Perguruan .


 Para peserta :)



Nie classmate aku  , wakil bagi lelaki kolej aku .


Dah buat yang terbaik tapi masih ramai lagi yang hebat . So , nombor 3 .Asalkan dapat hamper yang penuh dgn makanan udah le .. yedokk ? hehe
 Yang berkemeja biru tu la juara nya . Bakal Cikgu Bm . Yang tgh tu pulak friendly gile , bakal cg pra sekolah and yang paling hujung bakal ustaz , InsyaAllah .


Undilah saya sebagai calon Pm akan datang ! =,=

No comments:

Post a Comment